Prenumeration

OLIVER’S Prenumerationstjänst

 ”Aldrig mer slut på hund & kattfoder”


Allt vårt foder och kattsand kan beställas med vår prenumerationstjänst.  
- vi levererar ditt foder med tidsintervall som passar dig och ditt husdjur.


Så funkar det:
 Vid varje produkt kan du under "Löpande leveranser" välja tidsintervall som du önskar för leveranserna.


Fördelar:

  • Automatiska leveranser direkt till dörren med rätt mängd och tidsintervall som passar dig.
  • Inga bindningstider eller annat krångel. Du kan alltid lägga till produkter, pausa, flytta eller avsluta din prenumeration när du vill.
  • 10% rabatt på din prenumerationsorder
  • Gratis leverans av torrfoder - direkt till dörren.

 

Vi skickar en bekräftelse på din prenumeration när du registrerar dig.

 


 


Betalning för foderprenumeration
När du registrerar dig för foderprenumeration så kan du endast betala med kort. Om du använder VISA Electron så måste kortet vara godkänt för e-handel samt återkommande betalningar för att du ska kunna beställa vår prenumerationstjänst. Du kan alltid höra med din bank om ditt VISA Electron kan användas för den här tjänsten.

Vid registrering av kortbetalning för vår prenumerationstjänst ska du ange kortnummer, giltighetsdatum samt CVV kod som duhittar på baksidan av kortet. Du ger därmed Olivers Petfood tillstånd att lagra dina kreditkortsuppgifter via Pensio A/S  och godkänner att detta är en återkommande betalning. Vi drar beloppet i samband med att varje prenumerationsbeställning skickas. I händelse av uppsägning eller paus så belastas naturligtvis inte på kortet.

Uppsägning av prenumerationstjänsten skall ske senast två arbetsdagar före den dagen då vi sänder din/dina varor.

Det är du som kund som är ansvarig att se till att kortet är giltigt och aktuellt. Om du får ett nytt kort, kom ihåg att uppdatera dina kreditkortsuppgifter på ditt konto hos Olivers. När du ändrar dina kortuppgifter blir din nuvarande prenumeration makulerad och ett nytt avtal som du måste godkänna upprättas.  

Om betalningen till Olivers Petfood inte går genom från det angivna kortet kommer prenumerationstjänsten att frysas och du får en notifikation via email. Din prenumeration återupptas vid uppdatering av kortinformationen. Detta gäller oavsett orsaken till att betalningen inte kunde genomföras.

 

Om du har några frågor  så är du välkommen att kontakta vår kundtjänst på

Mail: kundecenter@olivers.dk , Telefon: 43 64 13 64